الاثنين، سبتمبر ١٠، ٢٠١٢

أنا آسفة

و نبتدي نوبة عياط في مكان عام

مقهورة! قلبي هيتحرق من القهرة!

أنا اسفة يا اسلام



أنا اسفة يا محمد


بجد كنت متخيلة ان انتو أسهل حاجة في المعركة.
كنت متخيلة ان اي حد هيعرف ان في عيال صغيرة قد اختي سناء و أصغر متحاكمين عسكري و متبهدلين في سجن طرة, على طول هيتنفض و يؤمر بخروجكو و يعتذرلكو مائة مرة على اللي شوفتوه

ميتين اللجنة و الرئاسة و العسكر و كل حد عمل فيكو كدة او كان بايده يخرجكو و ما خرجكوش
أنا اسفة

هناك تعليق واحد:

Unknown يقول...

انا اسف لكل طفل اتعذب واعتقل واتبهدل واهله بيتحرق قلوبهم عليه .. انا اسف لكل ام ابنها مش في حضنها زي كل العيال .. انا اسف لكل اب بيتحسر علي ابنه .. انا اسف لكل طفل حياته بتضيع عشان لجنة ورئاسة مفيش في قلوبهم ذرة انسانية .. عشان عسكر مستبد ظالم وقاتل .. في النهاية انا هاكمل نضال لحد ما يخرج اخر مظلوم من مظاليم العسكر ونقدر نعوضهم .. وهفضل اقولها في كل شارع في بلادي .. يسقط يسقط حكم العسكر يسقط يسقط قضاء العسكر يسقط حكم العسكرية لحد اخر نفس .. ميتين ابو الي يحرق قلوب امهات واباء وقلوبنا علي اطفال في السجون :@